Noteer nu alvast in je agenda

Algemene Ledenvergadering (met TestKees): 28 november

Kees Bakker - alias TestKees - Foto: Fietsersbond, Utrecht

Het einde van het jaar nadert. Dat betekent: tijd voor onze Algemene Ledenvergadering (ALV). Op dinsdag 28 november is het zover. De bijeenkomst vindt plaats in het ACEC-café, aan de Roggestraat 44, van 19.30 tot 21.30 uur. Inloop is vanaf 19.15 uur. Toegang en consumpties zijn gratis, ook als je een niet-lid meeneemt.

Thema met Kees Bakker (alias TestKees)

We kunnen nu al verklappen dat Kees Bakker is uitgenodigd voor het themadeel van deze avond. Kees – alias TestKees – is al jaren dé deskundige van de Fietsersbond voor alles wat met de fiets te maken heeft. Jaarlijks test hij vele fietsen en geeft hij advies op het gebied van fietstechniek.

Gevarieerde FietsFamilie

We hebben Kees gevraagd zijn licht te laten schijnen over de steeds gevarieerdere FietsFamilie. Speed pedelecs zien we met enige regelmaat, ouders met kinderen in bakfietsen steeds meer. De fatbikes zorgen voor veel onbegrip. Een deelfietssysteem met kris-kras achtergelaten fietsen hebben we in Apeldoorn niet meer, maar er komt vast weer een nieuwe aanbieder. Wat is de toekomst van de FietsFamilie? Wat zijn eisen vanuit de overheid bij toelating? Hoe ziet de Fietsersbond de verschillende fietsnetwerken? En hoe kijken leden van de afdeling Apeldoorn daar tegenaan?

Fietsenstalling vlakbij

Fijn om te weten: het ACEC-gebouw ligt centraal in Apeldoorn. De gratis fietsenstalling Caterplein is wel héél dichtbij;  de parkeergarage Museum-Centrum ook. De fietsenstalling is tot 1 uur ’s nachts open, dus blijf gerust nog even wat drinken met ons na afloop!

Fijn als je even laat weten dat je komt, via [email protected]

Alvast even wat lezen? https://www.fietsersbond.nl/nieuws/fatbikes-van-speels-tot-spelbreker/

Categorieën